UN CAP DE SETMANA DE PLE ESTIU
Es presenta altre cap de setmana calorós, propi del mes de juliol, on les altes temperatures no impedeixen que les activitats s’aturen.
Demà dissabte, a la Torre del Virrei, es celebra l’acte de lliurament dels Premis Nit de Sant Elies, promoguts i organitzats pel Centre d’Estudis Locals de L’Eliana. És la tercera edició consecutiva que es celebra, i enguany els guardonats són les “bunyoleres de la Falla Verge del Carme”, les “bunyoleres de la Falla Josep Antoni” i l’artista local “Ricardo Cotanda Ramón”. També es farà una menció especial a la “Regidoria de Cultura”, a Vicente Coll Jorge “Camisola” i a Amador Marco Marimón.
El diumenge una important cita amb l’esport, la XXVIII Volta a Peu de L’Eliana, que any rere any, es va convertint en un esdeveniment esportiu de singular significat per al nostre poble, en el qual la participació ciutadana és una constant que reafirma i consolida aquesta manifestació esportiva. Esteu tots convidats a participar, a formar part d’aquesta carrera, amb esperit esportiu i amb la meta posada en la pròpia satisfacció personal.
Abans de la carrera podrem gaudir d’un altre concert commemoratiu del XXV Aniversari de la Unió Musical L’Eliana, a l’Auditori del Centre Sociocultural, on l’Orquestra de Corda i els alumnes de cant ens oferiran una vesprada de Sarsuela.
L’agenda és prou completa, a més de molt participativa. Fins el dilluns!